مـــــــــــــــــــــن و تـــــــــــــــــــــــــــو

مـــــــــــــــــــــن و تـــــــــــــــــــــــــــو


درباره وبلاگ


روز تولدم را فراموش کردی... گفتم گرفتاری سالگرد آشنائیمان را از یاد بردی... گفتم مشکل داری زیبایی لبخندم را نادیده گرفتی... گفتم غصه داری محبتهایم را از یاد بردی... گفتم گله و شکایت داری ولی حالا خودم را فراموش کردی ... نمی دانم چه بهانه ای برای دلم بتراشم..


نویسندگان





امكانات جانبي

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 62
بازدید کل : 21651
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

آیکون هآے آنــدیـآ

آیکون هآے آنــدیـآ

آیکون هآے آنــدیـآ

آرشیو کد آهنگ

بازی اندروید
خرید vpn


دفتر خاطراتمو ميرم و پيشت ميذارم

شايد همين خاطره ها منو به يادت بيارن

ببين كه برگای دفترمن كهنه و پاره پاره ست

حس كردن اشكای من رو هر ورق چه ساده ست

دفتر خاطراتمو وقتی ميخونی گريه كن

سر روی دفترم بذار به جای شونه ام تكيه كن

به جای من حرف ميزنن خط به خط اين خاطرات

بگو مباركش باشه اونيكه ميميره برات

بهش بگو به جای من سر روی شونه ات بذاره

به جای گريه های من خنده رو لبهات بياره

بهش بگو قسمت نبود دستای همو بگيريم

زمونه خواست جدا بشيم تو حسرت هم بميریم

هر چی به آخر ميرسه دفتر خاطرات من

ميبينی رنگ خون داره هر جا نوشتم عشق من

رو صفحه ی آخر اون اسمتو با خون ميبينی

امضاء زدم به زير اون تو عشق آخر منی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:,

خرید vpn